Monday, January 17, 2011

18 Januari 2010...

Selamat tengahari wahai diariku tersayang...
mesti kau tertunggu-tunggu aku mengulit huruf2 dibadanmu ini untuk menulis tentang diriku hari ini kan?
aku pun tak tahu apa yang patut aku luahkan pada kau hari ini. kenapa aku rasa macam dah x pape? Hati berbunga? belum lagi. mungkin sebab layan  badan yang tak berapa nak sihat. macam demam tapi tak demam cuma lemah2 badan je kot. nampak lesu tapi ada terselit kegembiraan dalam hati. mungkin sebab semalam satu hari langsung aku tak menyentuh makanan. hanya air mineral je aku minum sebayak yang mungkin. bukan sengaja xnak makan masalahnya langsung tak terbukak seleraku bila memandang makanan. Apa pun kerja tetap aku lakukan dengan sempurna. Alhamdulillah malam tadi dapat gak aku tidur lebih dari sejam. mungkin sebab dapat bantal empuk kot. hehehe... tapi betul ke aku berdengkur? macam tak caye jer.. tapi mungkin sebab badan terlalu penat bila dah lama tak tido.... Apapun terima kasih banyak2 bantal empuk. Love u....!! emm... got to go. nak buat keje... nanti sambung lagi ye.....

No comments:

Post a Comment