Sunday, January 16, 2011

17 januari 2010...

Ya ALLAH Ya Tuhanku..... kenapa hatiku bercelaru pada saat ini? Pada zahirnya orang lihat macam aku ok. tapi pada dasarnya aku hilang arah Ya Allah..Aku langsung tak punya kekuatan. Walaupun mengadu padaMU hatiku sentiasa rasa lemah. Waktu tido pun aku langgar. cukuplah sekadar dapat memejamkan mata melepaskan letih mata. Tido yang sebenarnya? langsung tak kunikmati. Airmata tak pernah surut nak bertandang mengalir keluar dari anggota badanku Ya Allah. Aku tidak putus harapan cuma aku tak tahu mengapa aku harus menanggung seorang diri. Sedangkan orang lain boleh bersuka ria berkasih sayang tanpa memikirkan masalah. Apakah patut hukuman yang aku lalui ini Ya ALLAH.......... berikan aku petunjukMU untuk aku keluar dari situasi ini Ya Allah... Amiiiinnn......

No comments:

Post a Comment