Sunday, January 16, 2011

16 Januari 2010...(2)

Diari... diari... betul ke aku dah nampak gemuk?
Nape diorang yang jumpa aku tadi sumer tegur cakap aku nampak makin berisi?
Hanya diari je yang tahu kan aku dah berapa hari  x makan?
Sesuap dua pun payah... emmm sebab tulah aku telah katakan dari dulu lagi.
kalau aku susah hati aku akan gemuk, tapi kalau aku senang hati kompom aku akan kurus. Pelik kan? terbalik dari orang lain.. dengan makan entah paper... tido pun hanya satu dua jam je ari2. kadang2 x tido langsung pn ada gak... macam dah jadi biasa lak. sekarang ni pun mata masih x ngantuk lagi. mungkin sebab tu agaknya badan aku nampak berisi. Lagi satu masalahnya tadi, masa gi kedai abg lan dah ar kena tegur pasal nampak berisi, masing2 bertanyakan soalan yang sama padaku yang aku sendiri tak ada jawapannya.
Mana 'M'? Mana 'M'? adduuuhhh.... hampir kelu xder jawapan nak jawab soalan tuh. Samapai kena blame dengan abg lan yang naik malu tuh. mana boleh tak tahu lak? mana dia? kol x dapat langsung? bertalu-talu lak tuh... Kak emmy just senyap jer kat belakang. aku xd jwpn cmner nak bg jwpn kan? emmmmm... ntah apa2 jwapan yang aku berikan tadi. heeemmmm... masa sampai patut lah semua orang pandang rupanya 'M' belum muncul lagi. Semua ingat aku datang bersamanya.. entahlah. Xder daya aku nak lakukan apa2 just bagi alasan nak amik nasi dah lapar. padahal x terbukak langsung selera walaupun slalunya akulah yang paling suka makan ulam2an kat situ. emmm Xperlah diari. Dah nasib badan. harap2 lepas ni xkan jadi macam nih lagi kan...
gudnite diari.. 
walaupun mata x mengantuk lagi....

No comments:

Post a Comment