Saturday, January 15, 2011

15 januari 2010

emm... ntah macamner nak ceritakan tentang perasaan hati hari ini. Sampai je kat tempat kj tetiba jer rasa sebak menyelubungi diri. Hampir roboh benteng pertahananku dan sekali sekala terbit jua setitis dua ketikaku berhadapan dengan rakan sekerja. akhirnya ketika aku mengambil wuduk aku lepaskan jua ia pergi bagai membuang pedih hati yang tetibe terbit di hati. namun begitu hanya sebentar cuma. sepanjang waktu bekerja fikiran dan hati langsung tidak tenteram. mengapakah ALLAH mendugaku sebegini rupa. mungkin kerana selama  ini aku telah lalai dan telah lama menduakan DIA dengan cinta yang sementara waktu. Namun tidak dapat aku nafikan perasaanku semakin hari semakin kuat merindui dirinya. walaupun bukan tujuanku untuk menduakan kasih pada Tuhan. Harap aku dapat bertahan selama2nya... amiiinnnn...

No comments:

Post a Comment